Tvorba marketingového plánu pro restauraci Modrý Zub – Denis Matějovský
Denis Matějovský
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového plánu pro restauraci Modrý Zub
Marketing Plan for the Modrý Zub Restaurant
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu nové pobočky thajské restaurace Modrý Zub. Cílem práce je analyzovat v této oblasti konkurenci, zákazníky a vytvořit konkrétní marketingové kroky a doporučení, které pomohou restauraci k úspěšnému startu. V teoretické části se bakalářská práce zabývá konkrétními marketingovými pojmy a v praktické části se věnuje rozboru restaurace Modrý …moreAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on creating a marketing plan for a new branch of the Modrý Zub thai restaurant. The aim of the thesis is to analyze the competiton and customers in this area, and to create specific marketing steps and recommendations that will help the restaurant succeed. The theoretical part of the thesis deals with specific marketing concepts, and the practical part focuses on the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Jiří Smetana, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová