Marketingový výzkum a specifika jeho užití na trhu průmyslových výrobků – Lucie Langrová
Lucie Langrová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum a specifika jeho užití na trhu průmyslových výrobků
Marketing Research and Specifics of its Usage on Industrial Products’ Markets
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum a specifika jeho užití na trhu průmyslových výrobků. Cílem práce je popsat jednotlivé typy marketingového výzkumu a definovat rozdíly mezi jednotlivými typy výzkumů. V první a druhé části práce je jejím hlavním cílem marketingový výzkum a popis jednotlivých druhů výzkumu. Ve třetím bodě práce uvádí rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem.Abstract:
The topic of the bachelor thesis is marketing research and specifics of its usage on industrial products’ market. The aim of the thesis is to describe the particular types of marketing research and to define the differences between individual types of research. The first and the second part of the thesis focus on the term marketing research and the description of individual types of research. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/99394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Koudela
- Oponent: Hana Pethsová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LANGROVÁ, Lucie. \textit{Marketingový výzkum a specifika jeho užití na trhu průmyslových výrobků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/pmbxt9/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová -
Marketingový projekt uvedení nového výrobku Mumijo gel na trh
Barbora Strýčková -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Uvedení osobního elektrického automobilu na český trh
Jan Kubín -
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
Barbora Nováček Látalová -
Uvedení nového produktu na trh ve společnosti AFIM, s. r. o.
Lucie Mondspiegelová -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová