Kateřina MÜHLHANSLOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.

Analysis of Marketing Communication in the Company ELTON hodinářská, a.s.
Anotace:
ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu …více
Abstract:
ELTON hodinářská, a.s., whose marketing communication is the subject of this thesis, is a traditional manufacturer of Czech PRIM brand wristwatches. The thesis is divided into two parts ? theoretical one and practical one. The theoretical part deals with marketing mix and communication mix and their tools. In the practical part, firstly, the current ELTON marketing communication is described and judged …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Helikar

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜHLHANSLOVÁ, Kateřina. Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe