Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s. – Kateřina MÜHLHANSLOVÁ
Kateřina MÜHLHANSLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.
Analysis of Marketing Communication in the Company ELTON hodinářská, a.s.
Anotácia:
ELTON hodinářská, a.s., jejíž marketingová komunikace je předmětem této práce, je tradičním výrobcem českých náramkových hodinek značky PRIM. Práce je rozčleněna do dvou částí ? teoretické a praktické. Část teoretická pojednává o marketingovém mixu a komunikačním mixu a jejich nástrojích. V praktické části je nejprve popsána a zhodnocena současná komunikace společnosti z pohledu marketingového mixu …viacAbstract:
ELTON hodinářská, a.s., whose marketing communication is the subject of this thesis, is a traditional manufacturer of Czech PRIM brand wristwatches. The thesis is divided into two parts ? theoretical one and practical one. The theoretical part deals with marketing mix and communication mix and their tools. In the practical part, firstly, the current ELTON marketing communication is described and judged …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zverejniť od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜHLHANSLOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pmgq0v/.
Jak správně citovat práci
MÜHLHANSLOVÁ, Kateřina. Analýza marketingové komunikace společnosti ELTON hodinářská, a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Veletrhy pracovních příležitostí jako strategický nástroj
Kristýna Utíkalová -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Veletrhy a výstavy v lesnictví se zaměřením na praktické ukázky v lese
Adéla Kousalová