Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí – Ing. Zdeněk MAŇÁK, DiS.
Ing. Zdeněk MAŇÁK, DiS.
Diplomová práce
Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí
Project for aquiring of participation firms at fairs abroad
Anotace:
Veletrhy jsou důležitým článkem marketingové komunikace. Tato diplomová práce má při-blížit problematiku veletrhů z teoretického i praktického hlediska. V teoretické části vysvětluje, jak veletrhy vznikly, popisuje smysl pořádání veletrhů, jejich informační roli, nejpoužívanější komunikační prostředky, ale taky radu proč by se měly firmy veletrhů účastnit. Dále v této části popsán současný stav akvizice …víceAbstract:
Fairs are an important component of marketing communication.This diploma thesis shall present the problems of fairs from a theoretical and practical perspective. The theoretical portion explains how fairs arise, describes the method of arrangements of fairs, their information methods, the communication devices used, counseling for firm, and reasons for participation in fairs. Further in this portion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŇÁK, Zdeněk. Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu
Monika Gregorová -
Role veletrhu Gaudeamus na rozhodování o studiu na vysoké škole
Ivana Válková -
Tvorba metodiky pro vystavování na veletrhu
Kateřina MASNEROVÁ -
Příprava prezentace firmy na veletrh
Veronika CIMBALOVÁ -
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Michaela Fusková -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace města Orlová
Edita Austová