Ing. Zdeněk MAŇÁK, DiS.

Master's thesis

Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí

Project for aquiring of participation firms at fairs abroad
Anotácia:
Veletrhy jsou důležitým článkem marketingové komunikace. Tato diplomová práce má při-blížit problematiku veletrhů z teoretického i praktického hlediska. V teoretické části vysvětluje, jak veletrhy vznikly, popisuje smysl pořádání veletrhů, jejich informační roli, nejpoužívanější komunikační prostředky, ale taky radu proč by se měly firmy veletrhů účastnit. Dále v této části popsán současný stav akvizice …viac
Abstract:
Fairs are an important component of marketing communication.This diploma thesis shall present the problems of fairs from a theoretical and practical perspective. The theoretical portion explains how fairs arise, describes the method of arrangements of fairs, their information methods, the communication devices used, counseling for firm, and reasons for participation in fairs. Further in this portion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6548

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŇÁK, Zdeněk. Projekt akvizice účasti firem na veletrzích v zahraničí. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing