Ing. Nunthanut Kewsuwan

Diplomová práce

Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand

Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Abstract:
Diploma thesis is focused on analyzing and measuring the effectiveness of the Tourism Authority of Thailand (TAT)’s digital marketing strategies. Theoretical overview on digital marketing in general, the role of digital marketing in tourism industry,TAT’s digital marketing, as well as reviews of research variables including with awareness, interaction and travel decision was performed in the work. …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)