Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand – Ing. Nunthanut Kewsuwan
Ing. Nunthanut Kewsuwan
Diplomová práce
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Abstract:
Diploma thesis is focused on analyzing and measuring the effectiveness of the Tourism Authority of Thailand (TAT)’s digital marketing strategies. Theoretical overview on digital marketing in general, the role of digital marketing in tourism industry,TAT’s digital marketing, as well as reviews of research variables including with awareness, interaction and travel decision was performed in the work. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rp6t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEWSUWAN, Nunthanut. \textit{Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pmjh0v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Online Marketing Strategy
Raksha Shrees