Tvorba multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele – Michal Sudek
Michal Sudek
Bachelor's thesis
Tvorba multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele
Creating multimedia web using user-centered design
Anotácia:
Tato práce popisuje tvorbu multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika multimédií, elektronického obchodování a designu zaměřeného na uživatele. V rámci praktické části je popsána tvorba multimediálního webu. Tištěná práce je doplněna o CD s vytvořeným multimediálním webem.Abstract:
This work describes the creation of multimedia web with user-centered design. In the theoretical part is based on literature analyzes the problem of multimedia, e-commerce and user-centered design. In the practical part is described the creation of a multimedia Web site. Printed work is supplemented by a CD with a multimedia website created.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2012
- Vedúci: Ing. Jana Filipová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sudek, Michal. Tvorba multimediálního webu s využitím designu zaměřeného na uživatele. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Informatics in Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Platforma pro elektronický obchod Zen Cart
Matěj Pekárek -
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Jana Svobodová -
Audio modul pro systém MUFIN
Milan Štefina