Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace – Bc. Adam Moczerniuk
Bc. Adam Moczerniuk
Master's thesis
Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace
Application of the Olfactory Knowledge in the Field of Marketing Communication
Abstract:
Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa.Abstract:
This thesis is looking into the way the olfactory dimensions are used for the purpose of marketing communication. It tries to present not only the theoretical background for this theses? topic, but also analyzes the sample communication, which include the olfactory dimension. The knowledge we got was used for the purpose of designing olfactory dimension of a certain Bata product.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOCZERNIUK, Adam. \textit{Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/pmm4kl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Moczerniuk, Adam. Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nízkoúrovňového měření ELF magnetických polí
Augustín Cích -
Metaanalýza výsledků závěrečných prací zabývají-cích se tématem herní terapie
Hana Medvedová -
Projekt zvýšení efektivity výroby provzdušňova-cích panelů ve společnosti SP výroba, s. r. o.
Svatopluk Taufer -
Digitizér pro radarová čidla
Augustín Cích -
Analýza příjmů a výdajů v nepodnikatelském subjektu - město Stod
Pavel CÍCH -
Liberalismus - rétorika a skutečnost
Pavel CÍCH -
Čich u osob s antihypertenzní medikací
Irena Stašková -
Čím budu a čím se stanu? Představy dětí MŠ o světě práce
Veronika NOVÁKOVÁ