Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace – Bc. Adam Moczerniuk
Bc. Adam Moczerniuk
Diplomová práce
Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace
Application of the Olfactory Knowledge in the Field of Marketing Communication
Anotace:
Tato práce se zabývá způsobem použití olfaktorických vlastností produktu pro účely marketingové komunikace. Snaží se předložit nejenom teoretické podklady pro toto téma, ale také analyzovat ukázkové komunikace, které obsahují olfaktorický rozměr. Poznatky takto získané byly využity pro návrh olfaktorického rozměru konkrétního produktu značky Baťa.Abstract:
This thesis is looking into the way the olfactory dimensions are used for the purpose of marketing communication. It tries to present not only the theoretical background for this theses? topic, but also analyzes the sample communication, which include the olfactory dimension. The knowledge we got was used for the purpose of designing olfactory dimension of a certain Bata product.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moczerniuk, Adam. Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nízkoúrovňového měření ELF magnetických polí
Augustín Cích -
Metaanalýza výsledků závěrečných prací zabývají-cích se tématem herní terapie
Hana Medvedová -
Projekt zvýšení efektivity výroby provzdušňova-cích panelů ve společnosti SP výroba, s. r. o.
Svatopluk Taufer -
Digitizér pro radarová čidla
Augustín Cích -
Analýza příjmů a výdajů v nepodnikatelském subjektu - město Stod
Pavel CÍCH -
Liberalismus - rétorika a skutečnost
Pavel CÍCH -
Čich u osob s antihypertenzní medikací
Irena Stašková -
Čím budu a čím se stanu? Představy dětí MŠ o světě práce
Veronika NOVÁKOVÁ