Mohammad Danish Khan

Diplomová práce

USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY

THE USE OF SOCIAL MEDIA AND ITS IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CONTAXT OF TOURISM IN INDIA
Anotace:
Social media is a successful platform to connect people of all ages and corners of the world. People connect, share, read, and communicate their ideas, likes, dislikes, emotion, and so many things on social media. On the business level companies, organizations, political parties use social media to communicate, advertising, convincing and exploring products and services to their respondents. Social …více
Abstract:
Social media is a successful platform to connect people of all ages and corners of the world. People connect, share, read, and communicate their ideas, likes, dislikes, emotion, and so many things on social media. On the business level companies, organizations, political parties use social media to communicate, advertising, convincing and exploring products and services to their respondents. Social …více
 

Klíčová slova

Behiours Tourism Consumer
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Lucie Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85018