The Phenomenon of Gacha Games in Contemporary Japanese Society – Lucie CHARUZOVÁ
Lucie CHARUZOVÁ
Bakalářská práce
The Phenomenon of Gacha Games in Contemporary Japanese Society
The phenomenon of Gacha games in contemporary Japanese society
Abstract:
The goal of this thesis is to familiarize the reader with the subject of gacha games in contemporary Japanese society. The thesis is divided into three parts. The first introduces the Japanese mobile gaming industry in general and the phenomenon of gacha games in the social-mobile gaming industry. That means the basic mechanisms and principles of gacha, their origin and development throughout the years …víceAbstract:
Tato práce se zabývá fenoménem gača her v současné japonské společnosti, které v současnosti dominují mobilnímu hernímu průmyslu po celém světě. Gača hry patří k nejvýdělečnějším mobilním hrám v Japonsku a těší se značné popularitě, jak ze strany vývojářů, tak ze strany hráčů. Tento typ her čelil mnoha kontroverzím a kritice v průběhu let, kvůli svému vysoce ziskovému a hazardnímu charakteru, i přesto …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ivona Barešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHARUZOVÁ, Lucie. The Phenomenon of Gacha Games in Contemporary Japanese Society. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Japonská filologie / Japonská filologie / Čínská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Implementace textové hry pro mobilní platformy a využití messenger bota v herním průmyslu
Petr Melicherík -
Vývoj mobilní aplikace v herním průmyslu
Miroslav Horňák -
Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit
Jiří Burda -
Využití videoher jako nástroje marketingu
Matěj Hes -
Internetová zábava (on-line hry, hazard, komunity)
Stanislav Němec -
Hazard a jeho regulace v Brně
Monika Bartoňková -
Role marketingové komunikace zaměřené na hazardní hry
Jiřina Lysáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
12. 5. 2023