Theses 

PR as a part of integrated marketing communication – Bc. Alyesya Kharlan

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Alyesya Kharlan

Bakalářská práce

PR as a part of integrated marketing communication

PR as a part of integrated marketing communication

Abstract: The bachelor’s thesis is dedicated to the Public Relations in the context of Integrated Marketing Communication, as well as an independent discipline, that initials the beneficial relationship between the organization and its publics. The hypothesis of the thesis is the assumption that in the scope of restaurant business, Public Relations performs more effective and sufficient than Advertising. The practical part is a case study based on the analysis and comparison of two PR campaigns held by one food chain in two different restaurants, where the PR strategies are presented, compared and evaluated. The results of the thesis include the evaluation of comparison and recommendations for performing the PR activities in the restaurant segment.

Keywords: Integrated Marketing Communication (IMC), Public Relations, publics, PR campaign planning, PR channels

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Poucha
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 7. 2019 16:49, 30. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz