Středisko výchovné péče - hodnocení klientů s ADHD – Monika Plavcová
Monika Plavcová
Bakalářská práce
Středisko výchovné péče - hodnocení klientů s ADHD
Educational Care Centre - evaluation of services by clients with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání spolupráce klientů s ADHD (zkratka anglického Attention Deficit Hyperactivity Disorder) se střediskem výchovné péče. Teoretická část je věnována diagnostice a léčbě syndromu ADHD. Popisuje metody a postupy středisek výchovné péče. Empirická část se zabývá názory klientů na středisko výchovné péče a vlivem střediska výchovné péče na další vývoj klienta. Zjištěné …víceAbstract:
The bachalor thesis is focused on the opinion of clients, with the diagnosis of ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) syndrome, about the cooperation between Educational care center and the clients. The theoretical part considers the diagnose and treatment of ADHD syndrome. It describes methods of working and techniques of Educational care centres. The empiric part is focused on the opinion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plavcová, Monika. Středisko výchovné péče - hodnocení klientů s ADHD. Brno, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Individuální výchovný plán a jeho praktické využití
Miroslava ROŠTEJNSKÁ -
Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje
Hana PECHOUŠKOVÁ -
Individuální výchovně vzdělávací plán a jeho důležitost pro podporu žáka s kombinovaným postižením
Barbora Mičolová -
Vybrane aspekty cinnosti strediska vychovne pece z pohledu pracovniku
Petr Vlček -
Středisko výchovné péče v Praze 12 jako nástroj prevence rizikového chování
Magdalena Mižišinová -
Role zážitkových aktivit v práci s klienty střediska výchovné péče
Igor Štefanko -
Životní dráha klientů střediska výchovné péče
Ema Bednáriková -
Výchovné cíle v celodenním oddělení střediska výchovné péče
Dana Krchová