Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o. – Mgr. Renata ZÁSMĚTOVÁ
Mgr. Renata ZÁSMĚTOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.
Marketing strategy of company Delta International Cargo
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav firmy Delta International Cargo s.r.o. z hlediska existence a využívání marketingové strategie s využitím marketingových analýz (charakterizované v teoretické části). Na základě výsledků provedených analýz byl vytvořen nový marketingový plán a navržená vhodná marketingová strategie.Abstract:
The aim of this graduation theses is to analyse current stage of company Delta International Cargo s.r.o. in light of existence and exploitation marketing strategy and marketing analysis (characterized in the teoretical part). Based on results of analyses made was new marketing plan made and also suitable maketing strategy proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7627
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁSMĚTOVÁ, Renata. Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Jaroslav Brož -
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
BCG analýza a její význam pro udržení vedoucí pozice na trhu
Lenka Hrachová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Marie Pešková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň