Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" – Mgr. Artur KUBICA
Mgr. Artur KUBICA
Master's thesis
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
{\clqq}The seniors as the specific target group of the marketing communications (social marketing) in the conditions of the programme ``Na stopě`` presented by Česká televize and the programme ``S dechovkou na zločince`` presented by Český rozhlas Ostrava
Abstract:
Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize {\clqq}Na stopě``, který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to present the difference between two approaches of the criminality prevention with the seniors as the target group. On one hand there is the audiovisual approach of journalism evident in the TV programme of Česká televize named {\clqq}Na stopě`` that cooperates with the police of Czech Republic in presentation of unexplained crimes, on the other hand there is the musical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4949
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBICA, Artur. \textit{Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize ''Na stopě'' a pořadu Českého rozhlasu Ostrava ''S dechovkou na zločince''}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/pn0ijx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBICA, Artur. Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince". Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Alexandra Zítková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Adéla Jelenová -
Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy
Richard Rampas -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Šimon Kuncl