Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince" – Mgr. Artur KUBICA
Mgr. Artur KUBICA
Diplomová práce
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
{\clqq}The seniors as the specific target group of the marketing communications (social marketing) in the conditions of the programme ``Na stopě`` presented by Česká televize and the programme ``S dechovkou na zločince`` presented by Český rozhlas Ostrava
Anotace:
Diplomová práce se věnuje porovnání dvou rozdílných pojetí prevence kriminality se zacílením na seniory. Na jedné straně je tady audiovizuální pojetí žurnalistiky publicistického typu v pořadu České televize {\clqq}Na stopě``, který spolupracuje s Policií České republiky a zveřejňuje neobjasněné zločiny na základě policejních požadavků, na druhé straně je tady prezentován humorně laděný hudební pořad …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to present the difference between two approaches of the criminality prevention with the seniors as the target group. On one hand there is the audiovisual approach of journalism evident in the TV programme of Česká televize named {\clqq}Na stopě`` that cooperates with the police of Czech Republic in presentation of unexplained crimes, on the other hand there is the musical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBICA, Artur. \textit{Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize ''Na stopě'' a pořadu Českého rozhlasu Ostrava ''S dechovkou na zločince''}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/pn0ijx/.
Jak správně citovat práci
KUBICA, Artur. Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince". Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Alexandra Zítková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Adéla Jelenová -
Úprava marketingové strategie české pizzerie Fresh Point pomocí behaviorální vědy
Richard Rampas -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Šimon Kuncl