Analýza marketingové komunikace autoškoly Portl – Jan Kresan
Jan Kresan
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace autoškoly Portl
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací autoškoly Portl, která působí ve Znojmě. První část práce objasňuje pojmy týkající se marketingových nástrojů a postupů. Dále je popsán komunikační mix a proces tvorby marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření návrhu na zlepšení propagace na základě vyhodnocení marketingového průzkumu. Konečné návrhy by měli vést ke zvýšení povědomí o autoškole …víceAbstract:
The Thesis is dealing with marketing communication of the Portl driving school, which operates in Znojmo. The first part of the thesis describes the concepts related to marketing tools and techniques. Next it describes communication mix and marketing communication plannig process. The aim of the thesis is to create proposals to improve the promotion based on the evaluation of marketing research. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pn2uw1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva