Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka – Jolana Růžičková
Jolana Růžičková
Bakalářská práce
Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka
The influence of self-assessment as a tool for learning English on language acquisition
Abstract:
This bachelor thesis deals with the self-assessment of learners learning a foreign language, specifically English, focusing on its connection to their motivation for learning. This thesis aims to determine the current influence of self-assessment on English language learning, focusing on the relationship between self-assessment and the learner's motivation. Initially, the concept of a learner, specifically …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sebehodnocením učících se jedinců cizímu jazyku, konkrétně Anglickému jazyku, s návazností na jejich motivaci při učení. Cílem této práce je zjistit současný stav vlivu sebehodnocení na učení angličtiny, se zaměřením na vazbu mezi sebehodnocením a motivací učícího se jedince. Nejprve je v práci představen pojem učící se jedinec, přesněji skupina, na kterou je tato přehledová …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růžičková, Jolana. Vliv sebehodnocení jako nástroje učení se cizího jazyka na osvojení tohoto jazyka. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk / Anglický jazyk pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Role spánku v partnerských vztazích: přehledová studie
Nikol Fojtů -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Změna organizace v učící se organizaci
Anna KADLECOVÁ -
Učící se komunity pro talenty a nositele potenciálu pro management v podniku ŠKODA AUTO a.s.
Adéla Kutová -
Používání strategií učení se češtině jako cizímu jazyku
Zdeňka Zachová -
Učící se organizace
Michal Sláma -
Změna postojů u odsouzených žen po absolvování resocializačního programu 3Z – Zastav se, Zamysli se, Změň se
Veronika Pechová