Bc. Lucie Drábová

Master's thesis

Individualizace vztahů v Marketingu

Individualization of relationships in marketing
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce bylo objasnění základních marketingových pojmů, následný marketingový CRM výzkum dvou firem a jeho opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl především osobní zájem získat nové informace k dané problematice, jako je například management vztahů se zákazníky. V první části diplomové práce jsem se zabývala základními pojmy jako jsou například, management …more
Abstract:
Abstract The main objective of this thesis was to clarify the basic concepts of marketing, CRM subsequent marketing research firms, and two of his re-evaluation. The reason for choosing this topic was particularly interested in personal gain new information on the matter, such as customer relationship management. In the first part of the thesis I focused on basic concepts such as, customer relationship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní