Bc. Lucie Drábová
Master's thesis
Individualizace vztahů v Marketingu
Individualization of relationships in marketing
Abstract:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce bylo objasnění základních marketingových pojmů, následný marketingový CRM výzkum dvou firem a jeho opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl především osobní zájem získat nové informace k dané problematice, jako je například management vztahů se zákazníky. V první části diplomové práce jsem se zabývala základními pojmy jako jsou například, management …moreAbstract:
Abstract The main objective of this thesis was to clarify the basic concepts of marketing, CRM subsequent marketing research firms, and two of his re-evaluation. The reason for choosing this topic was particularly interested in personal gain new information on the matter, such as customer relationship management. In the first part of the thesis I focused on basic concepts such as, customer relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wqalp/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
Lukáš Loužecký -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka