Bc. Lucie Drábová

Diplomová práce

Individualizace vztahů v Marketingu

Individualization of relationships in marketing
Anotace:
Abstrakt Hlavním cílem diplomové práce bylo objasnění základních marketingových pojmů, následný marketingový CRM výzkum dvou firem a jeho opětovné vyhodnocení. Důvodem pro volbu tohoto tématu byl především osobní zájem získat nové informace k dané problematice, jako je například management vztahů se zákazníky. V první části diplomové práce jsem se zabývala základními pojmy jako jsou například, management …více
Abstract:
Abstract The main objective of this thesis was to clarify the basic concepts of marketing, CRM subsequent marketing research firms, and two of his re-evaluation. The reason for choosing this topic was particularly interested in personal gain new information on the matter, such as customer relationship management. In the first part of the thesis I focused on basic concepts such as, customer relationship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní