Podnikatelský plán pro založení autoservisu – Martin Jun
Martin Jun
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro založení autoservisu
Business plan for establishing an auto service
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na klíčové informace potřebné pro zahájení nového podniku. Je rozčleněna do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy podnikání a struktura podnikatelského plánu. V praktické části je představen konkrétní podnikatelský plán pro vytvoření malého podniku v opravách a údržbě silničních vozidel s kompletním přehledem potřebných …víceAbstract:
This work focuses on key information necessary for starting a new business. It is divided into two main parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the fundamental concepts of entrepreneurship and the structure of a business plan. The practical part introduces a specific business plan for establishing a small company in road vehicle repairs and maintenance, providing a comprehensive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Peniška
- Oponent: Milan Bobek, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikateľský plán ako sprievodca podnikateľa pri začiatku podnikania
Mária Bačovčinová -
Podnikatelský plán přehledu výstav Pražské galerie a galerie České republiky
Alena Jahnová -
Podnikatelský plán
Adam Giecek -
Business Plan: Establishing a Flight Computer
Jiří Beran -
Business Plán pro založení podniku
Viktor Juštík -
Řešení odchylkových analýz pro finanční controlling ve Škoda Auto a.s.
Zuzana Jankovská -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska