Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic – Yulia Klimenko
Yulia Klimenko
Bachelor's thesis
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
The organizational structure of a selected advertising agency, the importance of several positions
Abstract:
Tato bakalářská práce je se zabývá organizační strukturou reklamních agentur, případně organizační strukturou české pobočky celosvětově známé reklamní agentury „Young & Rubicam“. Bakalářská práce má klasickou strukturu: zahrnuje teoreticko-metodologickou, prakticko-analytickou a návrhovou části. První část se zabývá teorií, neboli vymezením základních pojmů jakými jsou reklama, reklamní agentura …moreAbstract:
This thesis deals with the organizational structure of advertising agencies and the organizational structure of the Czech branch of worldwide known advertising agency "Young & Rubicam." The work has a classical structure: includes theoretical and methodological, analytical and suggestion parts. The first part deals with the theory and definition of basic concepts such as advertising, advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11613/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Procesně orientovaná organizační struktura
Marie ŠEFELÍNOVÁ -
Organizational change and its impact on the people within the organization
Patrycja Gawlak -
Procesně orientovaná organizační struktura
Marie ŠEFELÍNOVÁ -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Vývojové trendy organizačních a řídících struktur MSP
Kamila Svěráková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Klamavá reklama v marketingové praxi
Elizaveta Korotkova