Yulia Klimenko

Bachelor's thesis

Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic

The organizational structure of a selected advertising agency, the importance of several positions
Abstract:
Tato bakalářská práce je se zabývá organizační strukturou reklamních agentur, případně organizační strukturou české pobočky celosvětově známé reklamní agentury „Young & Rubicam“. Bakalářská práce má klasickou strukturu: zahrnuje teoreticko-metodologickou, prakticko-analytickou a návrhovou části. První část se zabývá teorií, neboli vymezením základních pojmů jakými jsou reklama, reklamní agentura …more
Abstract:
This thesis deals with the organizational structure of advertising agencies and the organizational structure of the Czech branch of worldwide known advertising agency "Young & Rubicam." The work has a classical structure: includes theoretical and methodological, analytical and suggestion parts. The first part deals with the theory and definition of basic concepts such as advertising, advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze