Slovní druhy v literární tvorbě pro děti – Mgr. Petra Brablecová
Mgr. Petra Brablecová
Diplomová práce
Slovní druhy v literární tvorbě pro děti
Word classes in the literature for children
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na užití slovních druhů v dílech vybraných spisovatelů (Václava Čtvrtka, Josefa Čapka, Boženy Němcové). Na základě rozboru materiálu jsem se pokusila porovnat užití slovních druhů. Získaný materiál je možné využít při probírání učiva o slovních druzích na 1. stupni základní školy.Abstract:
The diploma thesis concerns the use of word classes in works of selected writers (Václav Čtvrtek, Josef Čapek, Božena Němcová). On the basis of material analysis we tryied to compare the use of particular word classes. Gained material is possible to use when learning about word classes at the 1st stage of elementary schools.Klíčová slova
Slovní druhy učivo o slovních druzích na 1. stupni základní školy základní školní dokumenty slovní druhy v pohádkách B. Němcové J. Čapka a V. Čtvrtka. Word classes curriculum concerning word classes at the 1st stage of elementary schools primary school documents word classes occuring in fairy tales of B. Němcová J. Čapek and V. Čtvrtek.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbidf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ivana Kolářová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učivo o slovních druzích na 1. stupni ZŠ
Kateřina FAŮ -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová -
Učivo o slovních druzích a učivo slovotvorné na 1. stupni základní školy
Lucie MATOUŠKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová