Postavení privátní značky obchodního řetězce – Monika PINCOVÁ
Monika PINCOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the issue of private labels and their position in the selected retail chain. The main aim is to assess the position of these brands on the basis of the findings of the consumer perception of the brand position in the selected retail chain on the Czech market. The partial aim is to propose recommendations and possible solutions to private labels development. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šalamoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PINCOVÁ, Monika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Eliška Prágrová -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
Žaneta Kratochvílová -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
Petra HUBÁČKOVÁ -
Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Richard Pres -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková
Název
Vložil
Vloženo
Práva