Monika PINCOVÁ
Bachelor's thesis
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Market position of a private label
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje …moreAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the issue of private labels and their position in the selected retail chain. The main aim is to assess the position of these brands on the basis of the findings of the consumer perception of the brand position in the selected retail chain on the Czech market. The partial aim is to propose recommendations and possible solutions to private labels development. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Accessible from:: 15. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Šalamoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINCOVÁ, Monika. \textit{Postavení privátní značky obchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pnac0a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PINCOVÁ, Monika. Postavení privátní značky obchodního řetězce. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Eliška Prágrová -
Postavení privátních značek obchodního řetězce
Hana Vytřísalová -
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
Žaneta Kratochvílová -
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
Barbora Petráčková -
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
Petra HUBÁČKOVÁ -
Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Richard Pres -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights