Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s. – Bc. Radoslav PLŠEK
Bc. Radoslav PLŠEK
Master's thesis
Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.
Project of competition strategy of company Amilo Car, corp
Abstract:
Cílem tohoto projektu je stanovit konkurenční strategii firmy Amilo Car, a.s. Projekt je rozdělen na tři samostatné části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou z literárních pramenů zpracovány teoretické podklady, které se týkají strategie, konku-rence obecně, konkurenční výhody, konkurenční strategie, strategie konkurenčního boje a dalších metod strategického managementu …moreAbstract:
The aim of this project is assesment competitive strategy of Amilo Car, corp. The project is divided into free parts: theoretic, analytical and project. In theoretic parts are from different literary sources processed theoretic groundwork about competition in general, competitive advantage, competitive strategy, policy of competition fight and different methods of strategic management. In Analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15353
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLŠEK, Radoslav. Projekt konkurenční strategie firmy Amilo Car, a.s.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Category management forma konkurenční výhody
Anna Okorokova -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková