Kreativní koncept internetové kampaně vysoké školy – Bc. Yedilzhan Tassybay
Bc. Yedilzhan Tassybay
Bakalářská práce
Kreativní koncept internetové kampaně vysoké školy
The creative concept online college campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na kreativní koncepty internetových kampaní vysokých škol. První část práce seznamuje čtenáře s novými pojmy, které jsou v poslední době velmi využívané k propagaci na internetu. Jedná se například o SEO optimalizace, o sociální sítě atd. Také definuje základní marketingové nástroje, které se využívají pro marketingovou komunikaci. Ve druhé části práce analyzuji tři …víceAbstract:
The thesis is focused on the concepts of creative online campaigns of universities. The first part introduces with the new definitions that have recently become very used to advertise on the Internet. For example these include SEO Optimalization, social networks, etc. It also defines the basic marketing tools used for marketing communication. The second part analyzes three universities and explores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zifsi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing: Nízkonákladový prodej přes Internet
Martin Pavlíček -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Pirátský marketing na internetu
Vojtěch Sládek -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Systém pro správu firemních prezentací na internetu
František Sitárik -
Firmenpräsentation
Martin MOSTECKÝ