Bc. Yedilzhan Tassybay

Bakalářská práce

Kreativní koncept internetové kampaně vysoké školy

The creative concept online college campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na kreativní koncepty internetových kampaní vysokých škol. První část práce seznamuje čtenáře s novými pojmy, které jsou v poslední době velmi využívané k propagaci na internetu. Jedná se například o SEO optimalizace, o sociální sítě atd. Také definuje základní marketingové nástroje, které se využívají pro marketingovou komunikaci. Ve druhé části práce analyzuji tři …více
Abstract:
The thesis is focused on the concepts of creative online campaigns of universities. The first part introduces with the new definitions that have recently become very used to advertise on the Internet. For example these include SEO Optimalization, social networks, etc. It also defines the basic marketing tools used for marketing communication. The second part analyzes three universities and explores …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloš Krejčí

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance