Miroslava Veverková
Bachelor's thesis
Marketing hotelových služeb
Marketing of Hotel Services
Abstract:
Žádná úspěšná organizace se dnes neobejde bez kvalitního marketingu. Pokud chce firma přežít, musí myslet na budoucnost, rozvíjet své síly a strategie, aby se přizpůsobila podmínkám na trhu. Neustále se objevuje nová konkurence, zákazníci mají široký výběr v ubytovacím zařízení a hotely musí čelit stále větší a silnější konkurenci. Cílem této práce je zhodnocení SWOT analýzy jednotlivých hotelů, zhodnocení …moreAbstract:
Any successful organization can not manage without high-quality marketing. If the company wants to survive, they must think of the future, develop their strenghts and strategies to adapt to market conditions. There are constantly coming out new competitors so customers have a wide selection of accommodation, but hotels must be facing the more stronger competition. The aim of this study was to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80496
Thesis defence
- Supervisor: Vanda Klennerová
- Reader: Lenka Malinová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva