Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám – Bc. Lysková Lysková
Bc. Lysková Lysková
Diplomová práce
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Analysing of consumer attitudes towards private labels
Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám u vybraných obchodních řetězců a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V první kapitole diplomové práce je shrnutí základních teoretických východisek k problematice značek, konkrétně jejich funkce, význam, hodnota, prvky, povědomí o značce, postoj …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to describe and evaluate the attitudes of customer to private labels in selected retail chains and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private labels in Czech market. The first chapter of the diploma thesis is a summary of the basic theoretical background to the issue of brands, especially their function, meaning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zjc7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová