Evropská specifika umění hry na bicí nástroje: Základy přirozené hry – Anton Zhdanovich
Anton Zhdanovich
Diplomová práce
Evropská specifika umění hry na bicí nástroje: Základy přirozené hry
European specifics of the art of percussion instruments: Basics of natural playing
Anotace:
Tato práce je souhrnem získaných informací a znalostí o základech, tvořících současnou tradici hry na bicí nástroje v Evropě (převážně Západní). Její hlavním cílem je podpora vývoje oboru bicí nástroje v České republice, obzvlášť ve školách, kde úroveň hry je ve stádiu rozvoje a potřebuje podporu z jiných zdrojů. Během mého magisterského studia na HAMU (2014-2017) jsem se zúčastnil řady mezinárodních …víceAbstract:
This work is a summary of the information and knowledge about the basics that make up the present tradition of playing percussion instruments in Europe (predominantly Western). Its main purpose is to support the development of percussion instruments in Czech Republic, especially in schools, where the playing level is in the development stage and needs to be supported from other sources. During my Master …víceKlíčová slova
hudbaKlíčová slova
bicí nástrojeKlíčová slova
EvropaKlíčová slova
hudební pedagogikaKlíčová slova
hra na bicí nástroje
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Daniel MIKOLÁŠEK
- Oponent: Petr Holub
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 8. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Bicí nástroje
Práce na příbuzné téma
-
Přizpůsobení akustickým podmínkám při hře na bicí nástroje
Ján Bodor -
Přínos jazzové hudby k vývoji techniky hry na bicí nástroje
Jakub Kačic -
Výuka hry na soupravu bicích nástrojů v České republice s ohledem na jazz a improvizaci ve 20.století
Jiří Stivín -
Porovnanie učebných osnov pre predmet hra na bicie nástroje na ZUŠ v Česku a Slovensku
Miroslav Greman -
Koncepce základního uměleckého vzdělávání ve hře na bicí nástroje
Martin Kleibl -
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
Kristýna Švihálková -
Systémy hry na malý buben
Adam Druga -
Vývoj, způsoby hry a využití dvojpedálu na velký buben
Josef Schmied