Analýza spotřebitelského chování na trhu se streetwearovou obuví – Martina Přenosilová
Martina Přenosilová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu se streetwearovou obuví
Analysis of Consumer Behaviour in the Streetwear Footwear Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je stanovení návrhů a doporučení pro trh se streetwearovou obuví na základě analýzy spotřebitelského chování na tomto trhu. První kapitola přibližuje teoretická východiska spotřebitelského chování a druhá kapitola blíže popisuje charakteristiku trh s obuví. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu získaných dat z on-line dotazníkového šetření. Tyto výsledky …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to determine suggestions and recommendations for the streetwear footwear market based on an analysis of consumer behaviour in this market. The first chapter introduces the theoretical background of consumer behaviour and the second chapter describes the characteristics of the streetwear footwear market in more detail. The practical part of the bachelor thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/151560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Lenka Ondruchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PŘENOSILOVÁ, Martina. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu se streetwearovou obuví}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/pno78d/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování
Lucie Aulehlová -
Analýza spotřebitelského chování
Gabriela Ševečková -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Analýza spotřebitelského chování
Kristýna Všetulová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu lokální produkce
Nikola Klobásková -
Analýza spotřebitelského chování
Aleš Chatrný -
Analýza spotřebitelského chování zákazníků freshbedynky.cz
Mária Dočkalová -
Analýza spotřebitelského chování v železniční dopravě
Katarína Verebová