Pozorování v marketingovém výzkumu – Bc. Eva Riegrová
Bc. Eva Riegrová
Diplomová práce
Pozorování v marketingovém výzkumu
The Role of Observation in the Marketing Research
Anotace:
Marketingový výzkum v současné době potřebuje každý subjekt působící na trhu. Jelikož se trh neustále vyvíjí a mění je potřeba mít neustále nové, aktuální a kvalitní informace o současném trhu. Právě k úspěšnosti na trhu pomáhají cenné informace z marketingového výzkumu, které minimalizují rizika při realizaci rozhodnutí. Marketingový výzkum pomáhá tam, kde nestačí se spoléhat jen na intuici a zkušenosti …víceAbstract:
Any entity operating in the market nowadays feels the need of marketing research. Since the market is constantly evolving and changing, it is necessary to have new, timely and quality information about the current market. The success in the market is very much helped by and dependent on valuable information from the marketing research which can minimize risks in implementing the decisions. Marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g09fh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová