Bc. Eva Riegrová

Diplomová práce

Pozorování v marketingovém výzkumu

The Role of Observation in the Marketing Research
Anotace:
Marketingový výzkum v současné době potřebuje každý subjekt působící na trhu. Jelikož se trh neustále vyvíjí a mění je potřeba mít neustále nové, aktuální a kvalitní informace o současném trhu. Právě k úspěšnosti na trhu pomáhají cenné informace z marketingového výzkumu, které minimalizují rizika při realizaci rozhodnutí. Marketingový výzkum pomáhá tam, kde nestačí se spoléhat jen na intuici a zkušenosti …více
Abstract:
Any entity operating in the market nowadays feels the need of marketing research. Since the market is constantly evolving and changing, it is necessary to have new, timely and quality information about the current market. The success in the market is very much helped by and dependent on valuable information from the marketing research which can minimize risks in implementing the decisions. Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní