Ing. Pavlína Fousová

Bakalářská práce

Komplexní marketingová (nebo komunikační) strategie podniku (nebo produktu)

Complex marketing (or commnication) strategy of company (or product)
Anotace:
Tato práce především pojednává o komunikační strategii společnosti Danone a.s. a jejích produktů, s využitím marketingové a komunikační analýzy těchto produktů. První část práce obsahuje definici marketingu, základní a hlavní prvky marketingu, která se především zaměřují na produkt a dalšími tématy, která souvisí se strategickým marketingem výrobku a společnosti a jsou nezbytná pro určení a vyhodnocení …více
Abstract:
This work primarily deals with the communication strategy of Danone and its products, with the use of marketing and communication analysis of these products. The first part of the work contains a definition of marketing, the basic and main elements of marketing, which primarily focus on the product and other themes associated with the strategic marketing of the product and the company, and are necessary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní