Bc. Michaela Ho
Master's thesis
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Marketing communication in selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingové komunikace ve vybraném podniku. Cílem této diplomové práce je analyzovat jednotlivé marketingové a komunikační nástroje podniku HC VERVA Litvínov, a.s., jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může podnik HC VERVA implementovat do svého budoucího strategického plánování. Teoretická část se zabývá …moreAbstract:
This thesis deals with the characteristics of marketing communication in a selected company. The aim of this diploma thesis is to analyze individual marketing and communication tools of the company HC VERVA Litvínov, a.s. The theoretical part deals with STP method and communication mix, individual communication tools, brand building and measurement of communication efficiency. The practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iwa5r/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
Uplatnění nástrojů sociálního marketingu u poskytovatelů sociálních služeb
Adéla KAISEROVÁ -
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Anastasiya Ordina