Eva KRUTÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010

Marketing strategy of Czech political parties and how it influenced elections in 2010
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb.
Abstract:
The Bachelor thesis deals with political marketing and how it is used in Czech republic´s conditions.Work is focusing mainly on marketing election strategies of Czech political-parties, which was used by them in elections for Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 2010 (House of Commons of Czech Parliament).The findings analyze influence of these strategies on voting results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18757

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRUTÁKOVÁ, Eva. Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe