Značky původu a kvality v ČR pohledem spotřebitele – Bc. Martina Hejnová
Bc. Martina Hejnová
Diplomová práce
Značky původu a kvality v ČR pohledem spotřebitele
Marks of origin and quality from a consumer perspective in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce na téma „Značky původu a kvality v ČR pohledem spotřebitele“ se zabývá významností značek původu a kvality u potravin při nákupním rozhodování spotřebitelů na českém trhu. Cílem této práce je zhodnocení obecného postoje spotřebitelů k vybraným značkám původu a kvality. Konkrétně k Regionální potravině, Klase, Chráněnému zeměpisnému označení a BIO. Teoretická část práce definuje jednotlivé …víceAbstract:
The diploma thesis on „Marks of origin and quality from a consumer perspective in the Czech republic” deals with the significance of the marks of origin and quality during the consumer’s purchasing decision making of foodstuffs on the Czech market. The aim of this thesis is to evaluate the consumer’s general attitude to the chosen marks of origin and quality. Specifically for marks Regional foodstuffs …víceKlíčová slova
spotřebitel potraviny kvalita marketing nákupní chování strategie původ obchodní značka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů
Šárka VALČÍKOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković -
Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků
Kristýna KÁROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
Thi Kim Anh Nguyenová -
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
Tomáš Děd -
Vliv vnímání značek kvality a původu potravin na nákupní chování spotřebitelů
Jitka Hamáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva