Konfrontační reklama v konkurenčním boji – Bc. Anastasia Zakharchenko
Bc. Anastasia Zakharchenko
Bachelor's thesis
Konfrontační reklama v konkurenčním boji
The Competitive Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou tzv. konfrontační reklamy a její roli v integrované marketingové komunikaci. Oborovým teoretickým rámcem bude samozřejmě obor marketing, marketingová komunikace a pak v jeho rámci teoretické zkoumání problematiky spojené s nástrojem reklama, jejími prostředky a techniky. Cílem práce tedy bude jednak obecně popsat, co to je tzv. konfrontační reklama …moreAbstract:
First of all, in the present bachelor thesis the competitive advertising issue will be studied, together with its role in integrated marketing communication. The theoretical limits to the work are, as stated, the mere marketing studies, marketing communications etc., but limited to the framework of theoretical studies of advertising matters, types and tools thereof. The aim of the present thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eaubd/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Modernizace právních nástrojů pro boj s kartelovými dohodami
Kamil Nejezchleb