Bc. Anastasia Zakharchenko

Bachelor's thesis

Konfrontační reklama v konkurenčním boji

The Competitive Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména problematikou tzv. konfrontační reklamy a její roli v integrované marketingové komunikaci. Oborovým teoretickým rámcem bude samozřejmě obor marketing, marketingová komunikace a pak v jeho rámci teoretické zkoumání problematiky spojené s nástrojem reklama, jejími prostředky a techniky. Cílem práce tedy bude jednak obecně popsat, co to je tzv. konfrontační reklama …more
Abstract:
First of all, in the present bachelor thesis the competitive advertising issue will be studied, together with its role in integrated marketing communication. The theoretical limits to the work are, as stated, the mere marketing studies, marketing communications etc., but limited to the framework of theoretical studies of advertising matters, types and tools thereof. The aim of the present thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní