Bc. Simona Goncalves

Master's thesis

Hodnocení image vybrané firmy/značky

Review of image of chosen brand
Abstract:
Pracuji v oblasti automobilového průmyslu, kde image značky je jedním z nejpřesvědčivějších marketingových nástrojů, dokonce základním stavebním kamenem existence každého autosalonu. Pro psaní mé diplomové práce jsem zvolila téma, ve kterém zhodnotím image značky Hyundai. V teoretické části se zaměřím na rozbor jednotlivých složek firemní identity. Popíši historii značky a její postupný vývoj na českém …more
Abstract:
I work in the automotive industry, where image is one of the most compelling marketing tools, what more, the basic element for existence of a car company. For writing my thesis I´ve chosen a topic, which will evaluate the image of the brand Hyundai. In the theoretical part I will focus on analysing individual components of corporate identity, describe the history of the brand and its gradual development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní