Bc. Simona Goncalves

Diplomová práce

Hodnocení image vybrané firmy/značky

Review of image of chosen brand
Anotace:
Pracuji v oblasti automobilového průmyslu, kde image značky je jedním z nejpřesvědčivějších marketingových nástrojů, dokonce základním stavebním kamenem existence každého autosalonu. Pro psaní mé diplomové práce jsem zvolila téma, ve kterém zhodnotím image značky Hyundai. V teoretické části se zaměřím na rozbor jednotlivých složek firemní identity. Popíši historii značky a její postupný vývoj na českém …více
Abstract:
I work in the automotive industry, where image is one of the most compelling marketing tools, what more, the basic element for existence of a car company. For writing my thesis I´ve chosen a topic, which will evaluate the image of the brand Hyundai. In the theoretical part I will focus on analysing individual components of corporate identity, describe the history of the brand and its gradual development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní