Analýza spokojnosti zákazníkov vybranej cestovnej kancelárie – Lenka Vladovičová
Lenka Vladovičová
Diplomová práce
Analýza spokojnosti zákazníkov vybranej cestovnej kancelárie
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat zákaznickou spokojenost se službami poskytovanými rybářskou cestovní kanceláří Pepa. Kvalitní služby a celková spokojenost zákazníka je primárním cílem, který se podnikatel snaží dosáhnout. Rozpoznání spotřebního chování spotřebitele je důležitým prvkem budování loajality a zvyšuje pravděpodobnost opětovného nákupu. Kvalita jako pojem v sobě ukrývá soubor …víceAbstract:
This dissertation aims to analyze customer satisfaction with the services provided by fishing travel agency Pepa. An entrepreneur is trying to achieve quality services and general customer satisfaction as the primary goal. Recognising consumer behaviour is essential for building loyalty and increases the likelihood of next purchase. Quality contains a set of factors that affect its overall perception …víceAbstract:
Táto diplomová práca si kladie za cieľ analyzovať zákaznícku spokojnosť so službami poskytovanými rybárskou cestovnou kanceláriou Pepa. Kvalitné služby a celková spokojnosť zákazníka je primárnym cieľom, ktorý sa podnikateľ snaží dosiahnuť. Rozpoznanie spotrebného chovania spotrebiteľa je dôležitým prvkom budovania lojality a zvyšuje pravdepodobnosť opätovného nákupu. Kvalita ako pojem ukrýva v sebe …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Zdeněk Edelmann
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení cestovní kanceláře
Filip Vopát -
Spokojenost klientů s nabídkou zájezdů CK Fischer
Veronika Linhartová -
Spokojenost zákazníků s prací průvodců a delegátů CK KO-Tour Polička
Lucie Berlanová -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová