Lenka Vladovičová

Master's thesis

Analýza spokojnosti zákazníkov vybranej cestovnej kancelárie

Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat zákaznickou spokojenost se službami poskytovanými rybářskou cestovní kanceláří Pepa. Kvalitní služby a celková spokojenost zákazníka je primárním cílem, který se podnikatel snaží dosáhnout. Rozpoznání spotřebního chování spotřebitele je důležitým prvkem budování loajality a zvyšuje pravděpodobnost opětovného nákupu. Kvalita jako pojem v sobě ukrývá soubor …more
Abstract:
This dissertation aims to analyze customer satisfaction with the services provided by fishing travel agency Pepa. An entrepreneur is trying to achieve quality services and general customer satisfaction as the primary goal. Recognising consumer behaviour is essential for building loyalty and increases the likelihood of next purchase. Quality contains a set of factors that affect its overall perception …more
Abstract:
Táto diplomová práca si kladie za cieľ analyzovať zákaznícku spokojnosť so službami poskytovanými rybárskou cestovnou kanceláriou Pepa. Kvalitné služby a celková spokojnosť zákazníka je primárnym cieľom, ktorý sa podnikateľ snaží dosiahnuť. Rozpoznanie spotrebného chovania spotrebiteľa je dôležitým prvkom budovania lojality a zvyšuje pravdepodobnosť opätovného nákupu. Kvalita ako pojem ukrýva v sebe …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2014
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Zdeněk Edelmann

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod