Bc. Denisa Hustolesová

Diplomová práce

Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)

The Affinity Advertisement for Selected Target Groups (Case Study Effect of Advertising on a Specific Target Group)
Anotace:
Tématem této diplomové práce je afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny. Středem zájmu je tedy vysvětlení obsahu pojmu afinita, dále role reklamy v marketingovém komunikačním mixu. Také jsou prozkoumány obsahy pojmů reklamní sdělení a reklamní média. V této práci je také řešen vztah reklamy a psychologie a v neposlední řadě pak role kreativity a emocí při působení reklamního komunikátu …více
Abstract:
The topic of this thesis is advertising message affinity in selected target groups. Accordingly, the thesis focuses on explaining the concept of affinity as well as the role of advertising in the marketing communication mix. The thesis explores further the meaning behind the terms advertisements and promotional media and the content thereof. It also deals with the relationship between advertising and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní