Research on Occupational Aspirations of Students with Hearing Impairment: A Test of Social Cognitive Career Theory – Yong LEI
Yong LEI
Doctoral thesis
Research on Occupational Aspirations of Students with Hearing Impairment: A Test of Social Cognitive Career Theory
Research on occupational aspirations of students with hearing impairment: A test of social cognitive career theory
Abstract:
Teenagers' occupational aspirations are a critical ingredient for achievement in occupational outcomes and play a crucial role in the transition from school to employment. A non-experimental, questionnaire survey was employed to compare the similarities and differences of occupational aspirations of students with hearing impairment from two different social-cultural contexts, Czech and China; and examine …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zverejniť od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEI, Yong. \textit{Research on Occupational Aspirations of Students with Hearing Impairment: A Test of Social Cognitive Career Theory}. Online. Dizertačná práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/podiv2/.
Jak správně citovat práci
LEI, Yong. Research on Occupational Aspirations of Students with Hearing Impairment: A Test of Social Cognitive Career Theory. Olomouc, 2014. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 5. 2014