Ing. Lucie Cukrová

Bakalářská práce

Marketing malých a středních podniků

Marketing of middle size and small companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem malých a středních podniků, především konkrétní firmy v nově otevřeném segmentu. Zájem o marketing se stále zvyšuje, jelikož mnoho firem pochopilo, že marketing a marketingové řízení jim pomáhá udržet si své pozice na trhu. K tomuto tématu existuje nespočet publikací, avšak v dnešní době firmy ještě čeká dlouhá cesta k naplnění svých marketingových cílů a …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing of small and medium-sized enterprises, especially the specific company in a newly opened segment. Interest in marketing is increasing as many companies understand that marketing and marketing management help them to maintain their market position. According to this topic countless books were published, but today the company still a long way ahead to achieve their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Korba, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní