Kristýna Kalíková

Bakalářská práce

Zelený marketing v automobilovém průmyslu Škoda Auto a.s.

Anotace:
Cílem mé práce je analýza a zhodnocení současného stavu uplatnění zeleného marketingu ve společnosti Škoda Auto a.s. Ve své práci se soustředím především na to, jak společnost efektivně aplikuje principy zeleného marketingu a jaké postoje zaujímají zákazníci na českém trhu k problematice zeleného marketingu v automobilovém průmyslu. Teoretická část se zaměřuje především na základní pojmy, které se …více
Abstract:
My goal in Škoda Auto a.s. is to analyze and evaluate Green Marketing. I focus mainly on how the company applies the principles of Green Marketing, as well as the approach of customers to its problematics within automotive industries. The theoretic part is mainly focused on basics, connected to Green Marketing, its general regulations and recommendations needed for companies in order to satisfy the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/pon6de/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku