Classroom Community and Hidden Curriculum in English Language Classes – Bc. Romana Velecká
Bc. Romana Velecká
Bakalářská práce
Classroom Community and Hidden Curriculum in English Language Classes
Classroom Community and Hidden Curriculum in English Language Classes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá skrytým kurikulem a jeho vlivem na výuku anglického jazyka. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmu skryté kurikulum. Jakým způsobem návyky, hodnoty, postoje a sociální interakce ovlivňují edukační proces. Pozornost je zaměřena zejména na upevnění sociální komunity ve třídě. Práce se také zabývá otázkou fungujícího třídního managementu, který je jedním z předpokladů …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the hidden curriculum and its impact on English language teaching. The theoretical part focuses on defining the hidden curriculum and how habits, values, attitudes and social interactions affect educational process. The attention is devoted to the importance of building social community in the classroom. The thesis also deals with the issue of effective classroom management …víceKeywords
school curriculum hidden curriculum teacher-student relationship student-student relationship teacher-parent relationship classroom management punishment reward motivation order discipline problem solving English language teaching školní kurikulum skryté kurikulum vztah mezi učitelem a žákem vztah mezi žákem a žákem vztah mezi učitelem a rodičem třídní management odměna trest motivace pořádek disciplína řešení problemů výuka anglického jazyka
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x8sfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi učitelem a žákem na waldorfské a klasické základní škole
Berenika Lipková -
Vztah mezi subjektivně vnímanou sociální oblíbeností ve třídě a akademickým úspěchem
Barbora Borková -
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
Eliška Ročková -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Daniel Vydra -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Simona Štrbáková -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská