Lucie Brišová

Bachelor's thesis

Marketingová koncepce společnosti Giftisimo

Giftisimo Ltd. Marketingt Concept
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři smysl marketingové koncepce podnikového řízení na příkladu společnosti Giftisimo s.r.o. a pomocí SWOT analýzy zhodnotit současnou pozici této společnosti na trhu, na kterém je geograficky aktivní. Bakalářská práce je rozdělena na 4 části. V úvodní části se na teoretické úrovni zabývám představením marketingové koncepce v kontextu ostatních koncepcí podnikového …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to describe Giftisimo Ltd. marketing concept and to analyse its current market position. The bachelor thesis is divided into 4 parts. The introductory part is considered as a theoretical basis of the thesis. In this part I describe what a marketing conception actually means in the context of other conceptual ways of business management. I also deliver basic information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Zdeněk Vojtíšek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50381

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod